November 7, 2009

♥ NUR KASIH~..!! *muahhhhss!* :)

i'm currently addicted to this..



nuuuurrr kasiiiiiiiihhhh (ikut tune OST Nur Kasih by Yassin) :P


drama NUR KASIH di tv3.


cite yang sangat best. well, cite ni dah nak habis dah pun kat tv3, tapi aku ni sebenarnya tak pernah tengok cite ni langsung. dari mula-mula episod pertama drama ni disiarkan pun aku memang teringin nak menonton, tapi aku langsung tak berkesempatan - sampailah sekarang. pengaruh drama nur kasih kat kolej ni pun memang kuat - sampai ade sorang member baik aku siap bajet diri nak jadi Nur Amina.. haha :D kat kolej ni pun berderet je budak-budak duduk tercongok kat depan tv di lobi setiap hari jumaat jam 0900 malam untuk tengok drama ni. teringin la jugak rasa hati nak tumpang sekaki, tapi asyik takde masa je.. so now aku sedang dalam usaha mendownload episod penuh drama ni. tak best pulak kalau nak tonton kat website tv3.. sekurang-kurangnya kalau download dapat jugak la layan time cuti panjang nanti.. huhu..


*kreatif && genius!* :)


nuuuurrrrr kasiiiiiiiiihhhhh~


No comments:

Post a Comment