November 13, 2009

the big two - O ;)

*post ke-13, dalam bulan november, pada 13 november :)



officially 20~..!!


urghhh, i feel OLD *sigh*. pape pon aku tetap bersyukur ke hadrat Allah kerana masih bernafas :) also thanks to friends and family for all the birthday wishes on facebook, SMSes and phone calls. terharu sangat! aku ni dah biase tak celebrate birthday, tapi bila orang wish aku rase cukup besar hati dan terharu. sekurang-kurangnye orang ingat jugak hari jadi aku. Alhamdulillah.. terime kasih jugak atas doa2 kalian. semoga korang pun akan dirahmati dan dilindungi Allah, dipanjangkan umur, murah rezeki dan berjaya dalam segala hal. i love you guys to bits!


kepada family - i miss you guys so much! buat my mirian friends and besties - aku tak lupe korang la.. aku sentiasa ingat. nanti aku balik kampung kite lepak la sama2 macam dulu ok? dan buat teman-teman UM dan keluarga besar KKTAZ - sayang korang! aku memang dari kecik bercita-cita nak menjejakkan kaki and study kat UM ni. Alhamdulillah; hasrat tu tercapai jugak dan korang sume buat aku rase tak menyesal langsung memilih untuk ke UM. you guys are like my family away from my own family. senang sangat berkenalan ngan korang. rase macam dah lame kenal walaupun sebenarnya baru je berjumpe.



hadiah dari my beloved roomate - Jaja. thanks cayang. tak sampai hati pulak nak makan :P


thanks again huns & darls. i love you guys from the bottom of my heart. may the Almighty bless us all :) *cheers*


No comments:

Post a Comment